A Tanulmányi Hivatal oktatásszervezéssel, hallgatói és tanulmányi adminisztrációval és ügyintézéssel foglalkozó funkcionális szervezeti egység. Feladata többek között:

  • a hallgatói jogviszonyban állók és a vendéghallgatók tanulmányi adatainak rögzítése, felügyelete és vezetése, adataiknak folyamatos ellenőrzése, javítása
  • a tanulmányi ügyintézés,
  • a diákigazolványok és a diákigazolvány érvényesítő matricák átadása, átadás vezetése,
  • felvételre került hallgatók beiratkoztatásának lebonyolítása,
  • a hallgatói jogviszonnyal kapcsolatos igazolások kiadása,
  • felszólítások, határozatok írásbeli közlése,
  • hallgatói iratok irattározása,
  • adatszolgáltatás az egyetem szervezetei, valamint más, jogszabályban erre feljogosított szervezet számára,
  • közreműködés a hallgatói juttatások és térítések ügyintézésében,
  • oktatás- és képzésszervezési időszakok meghatározása, tanévnaptár előkészítése,
  • órarendszerkesztési feladatok ellátása,
  • a hallgatók pénzügyeinek intézése,
  • Neptun rendszer felügyelete, karbantartása,
  • oklevelek és oklevélmellékletek, törzslapok, törzslap-kivonatok kiállítása,
  • teremnyilvántartás a Neptun rendszerben,
  • a hallgatók kérvényezéssel kapcsolatos ügyeinek intézése,
  • közreműködés az egyetem tanulmányi adminisztrációjával kapcsolatos oktatási és ellenőrzési tevékenységben.


Személyes ügyfélfogadás során intézhető ügyek:

  • jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíj igazolás kérése,
  • tanulmányokat, pénzügyeket érintő kérvények mellékletének bemutatása,
  • Neptun rendszerrel kapcsolatos általános kezelési segítségnyújtás, hibajelzés,
  • ideiglenes diákigazolvány igénylése, diákigazolvány átadása, elkészült diákigazolvány átvétele és érvényesítése,
  • végzettséget igazoló iratok, nyelvvizsga-bizonyítvány bemutatása,
  • adatváltozások bejelentése, kísérő dokumentumok bemutatása,
  • oklevél, oklevélmelléklet, törzslap kivonat (és másodlatok) átvétele,
  • általános tanulmányi ügyintézési, ügyviteli kérések, kérdések.

 

Elektronikus (e-mailes) ügyintézés során intézhető ügyek:

  • jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíj igazolás kérése,
  • Neptun rendszerrel kapcsolatos általános hibakezelés (jelszómódosítás, kezelési segítségnyújtás), hibajelzés,
  • előrehaladás vizsgálatának kérése,
  • nyelvvizsga-bizonyítvány bemutatása,
  • általános tanulmányi ügyintézési, ügyviteli kérések, kérdések.

 

Telefonos ügyfélszolgálat során intézhető ügyek:

  • Neptun rendszerrel kapcsolatos általános kezelési segítségnyújtás, hibajelzés,
  • általános információk és tájékoztatások adása.

 

Több munkanapot igénylő adminisztrációs tevékenységek:

  • oklevél, oklevélmelléklet, törzslap-kivonat kiállítása, átadása,
  • megszűnt hallgatói jogviszonyból eredő igazolások/dokumentumok kiállítása,
  • egyéb, fel nem sorolt esetekben előzetes egyeztetés e-mail-en keresztül,
  • Neptun rendszer esetleges fejlesztési hibáinak lejelentése a fejlesztők felé.

 

Nem a Tanulmányi Hivatal hatáskörébe tartozó feladatok:

 

Ügyintézés helye: 2400 Dunaújváros, Táncsics Mihály utca 1/a, Dunaújvárosi Egyetem „F” épület 130/b iroda

Tanulmányi Hivatal telefonos elérhetősége: Telefonkönyv (csak ügyfélfogadási időben)

Ügyintézés ideje:  https://www.uniduna.hu/oktatas/tanulmanyi-hivatal

 

További hallgatói szolgáltatások:

  • Diáktanácsadás: 

    A diáktanácsadó a következő témában áll a hallgatók rendelkezésére: 

    • Tanácskérés az egyetemi beilleszkedéshez, folyamatokhoz.
    • Segítségnyújtás a tanulmányaik sikeres elvégzéséhez, a tanulmányi, tanulási, valamint a képzés időszakában jelentkező problémák megoldásában.
    • Segítség az intézmény hagyományainak megismeréséhez és ápolásához.
    • Segítség az egyéni életvezetési problémáik megoldásához.

Diáktanácsadáson való részvétel előre egyeztetett időpontban lehetséges.

Diáktanácsadó: Dósáné Pap Györgyi (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)

 

  • Esélyegyenlőség: 

    Az esélyegyenlőségi koordinátor a következő témában áll a hallgatók rendelkezésére:

    • A speciális igényű hallgatók szükségleteinek felmérése, ügyfélfogadás és segítségnyújtás megszervezése.
    • A speciális igényű hallgatók számára tanácsadást nyújt tanulmányaikkal kapcsolatosan, illetve tanácsadás a speciális igényű hallgatók, oktatók és munkavállalók számára.
    • Egyéni segítők, mentorok felkutatása, koordinálása.

Tanácsadáson való részvétel előre egyeztetett időpontban lehetséges.

Esélyegyenlőségi koordinátor: Dr. Varga Anita (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)

 

Tanulmányi Hivatalvezető

Kalocsai Imre

 

 

Szervezeti egységek