Egyetemünk szakmentori rendszere azzal a szándékkal jött létre, hogy segítse hallgatóink zökkenőmentes beilleszkedését az egyetemi életbe.

Szakmentori rendszer bemutatása


Tanulás az, ha rájövünk arra, amit már tudunk.
Cselekvés az, ha megmutatjuk, hogy tudjuk.
Tanítás az, ha másokat emlékeztetünk arra, hogy ők is éppolyan jól tudják.
Mindannyian tanulunk, cselekszünk és tanítunk.
(Richard Bach)
 
“A világ egyetlen főiskolája és egyeteme sem tehet érted többet, mint hogy segít neked segíteni önmagadon.”
(Frank Bettger)

 

Kedves Hallgató!


Ezúton szeretném bemutatni Önnek a Dunaújvárosi Egyetem Szakmentori rendszerét.
 
Egyetemünk szakmentora és szakmentori rendszere azzal a szándékkal jött létre, hogy segítse hallgatóink zökkenőmentes beilleszkedését az egyetemi életbe.
Legfontosabb feladata a kiegyensúlyozott, a konfliktusait jól kezelő, magas önismereti szinttel rendelkező szakemberek képzésében való aktív közreműködés, ezért kollégáink folyamatos, egyéni, személyre szabott tanácsadást nyújtanak a hallgatók tanulási, tanulmányaikkal összefüggő ügyeinek intézésében.
 
A DUE szakmentori szervezete egy funkcióra, a tanulmányi-tanulási tanácsadásra összpontosít elsősorban.

 

A szakmentor

  • egyéni tanácsadással segíti; és
  • információkkal látja el a hallgatókat tanulmányi ügyekben, úgymint
    - egyéni tantervek kialakítása,
    - vizsgarend megtervezése,
    - eligazodás a kreditrendszer, valamint
    - a tanulmányi – és vizsgaszabályzat labirintusában;
  • támogatást nyújt a legkülönfélébb tanulmányi ügyekkel kapcsolatos ügyintézések optimalizálásához;
  • segítséget nyújt a hallgatók tanulmányi előmenetelének, előrehaladásának támogatásához;
  • segíti a hallgatókat képzéseikkel, szakjaikkal összefüggő kérdéseik, kéréseik megválaszolásában, megoldásában.

 

A szakmentori rendszer működése (tanmenete):

Az első éves hallgatók számára kötelező a Szakmentori óra látogatása az első két félévben. 

 

Szakmentorok listája:

Szakmentori rendszer vezetője:

Lászlóné Kenyeres Krisztina

 

Műszaki Intézet Szakmentorai:

Dr. Wizner Krisztián (Anyagmérnök alapképzés, nappali és levelező tagozat)
Ladányi Gábor (Gépészmérnök alapképzés nappali és levelező tagozat)
Dr. Nagy András (Gépészmérnök mesterképzés levelező tagozat)
Dr. Kovács Imre (angol nyelvű képzésben részt vevők)

Zahola Tamás (Műszaki felsőoktatási szakképzés nappali és levelező tagozat)

Kovács-Bokor Éva (Szakirányú továbbképzés Ipari környezeti/atomerőművi levelező tagozat)

Dr. Bajor Péter (Szakirányú továbbképzés Minőségirányítási levelező tagozat)


Informatikai Intézet Szakmentorai:

Mihálovicsné Kollár Anita Irén (Gazdaságinformatikus alapképzés nappali és levelező tagozat képzésben részt vevők)
Kővári Dániel István (Gazdaságinformatikus felsőoktatási szakképzés, nappali és levelező tagozat)
Dukai Klára (Mérnökinformatikus alapképzés nappali tagozat)
Tóbel Imre (Mérnökinformatikus alapképzés levelező tagozat)
Cserné Pekkel Márta (Mérnökinformatikus felsőoktatási szakképzés, levelező tagozat)
Hadarics Kálmán (Mérnökinformatikus felsőoktatási szakképzés, nappali tagozat)

Dr. Nagy Bálint (angol nyelvű képzések)


Társadalomtudományi Intézet Szakmentorai:

Dr. Keszi-Szeremlei Andrea (Gazdálkodási és menedzsment alapképzés és felsőoktatási szakképzés, nappali tagozat)

Horváthné Fábián Myrtill (Gazdálkodási és menedzsment alapképzés és felsőoktatási szakképzés, levelező tagozat)
Dósáné Pap Györgyi (Műszaki menedzser alapképzés nappali és levelező tagozat)
Szakács István (Kommunikáció és média alapképzés, nappali és levelező tagozat)
Dr. Ludik Péter (Televíziós műsorkészítés felsőoktatási szakképzés, nappali és levelező tagozat)
Kiss András Péter (angol nyelvű képzésben részt vevők)


Tanárképző Központ Szakmentorai:

Csikósné Maczó Edit (Tanár-Mérnöktanár mesterképzés levelező tagozat)

Dr. Budai Gábor (Műszaki szakoktató alapképzés, nappali és levelező tagozat)

Kocsó Edina (Szakoktató alapképzés, nappali és levelező tagozat)

Dr. Tóth Andrea (angol nyelvű képzések, nappali tagozat)

 

Minden kedves elsős hallgatót várnak a Szakmentorok a szakmentori órákon és azon kívül is, hogy a problémákra segítsék megtalálni a megoldást.