Tanulmányi Hivatal
Tájékoztatás a magyar állami ösztöndíjjal támogatott hallgatók részére
Az Egyetemre magyar állami ösztöndíjjal felvételre került hallgatók a beiratkozásukkor vállalják, a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvényben meghatározott feltételek teljesítését. A kötelezettségek nyomon követését a hatályos jogszabályok alapján az Oktatási Hivatal végzi.
A magyar állami ösztöndíjról részletesen a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény XII. Fejezet paragrafusaiban, valamint az alábbi linken tájékozódhat: https://www.oktatas.hu/magyar-allami-osztondij
Kedves Hallgató!
A Tanulmányi Hivatal ügyfélfogadása és telefonos ügyfélszolgálati ideje 2025. február 17 – május 18. között az alábbiak szerint valósul meg munkanapokon:
A hét napja |
DÉLELŐTT |
DÉLUTÁN |
||
Telefonos ügyfélszolgálat |
Személyes ügyfélfogadás |
Személyes kérvénymelléklet bemutatás |
Személyes ügyfélfogadás |
|
Hétfő |
- |
- |
11:00 - 12:00 |
- |
Kedd |
8:00 - 9:00 |
9:00 - 10:00 |
- |
13:00 - 15:00 |
Szerda |
8:00 - 9:00 |
9:00 - 10:00 |
11:00 - 12:00 |
13:00 - 15:00 |
Péntek* |
8:00 - 9:00 |
8:00 - 11:00 |
11:00 - 12:00 |
13:00 - 15:00 |
Kérvénymellékletek bemutatására a fenti táblázatban jelölt időpontokban kerülhet sor, valamint postai úton a Tanulmányi Hivatalnak címzett levéllel.
A Tanulmányi Hivatal ügyfélfogadási helye:
Dunaújvárosi Egyetem „M1” épület 019-es iroda
(2400 Dunaújváros, Táncsics Mihály utca 1/a)
Kérjük, hogy az alábbi adatokat feltétlenül adja meg a beszélgetés során:
- hallgató neve,
- hallgató Neptun kódja,
- hallgató képzése vagy képzéskódja.
Levelezős hétvégék a 2024/25/2 félévben:
2. szorgalmi hét - 2025. február 28. - március 1. |
3. szorgalmi hét - 2025. március 7-8. |
5. szorgalmi hét - 2025. március 21-22. |
6. szorgalmi hét - 2025. március 28-29. |
7. szorgalmi hét - 2025. április 4-5. |
8. szorgalmi hét - 2025. április 11-12. |
10. szorgalmi hét - 2025. április 25-26. |
12. szorgalmi hét - 2025. május 9-10. |
13. szorgalmi hét - 2025. május 16-17. |
A Tanulmányi Hivatal elektronikus elérhetőségei:
Tanulmányi Csoport – Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- beiratkozás,
- tanulmányi előrehaladás,
- adatváltozás bejelentése,
- igazolások kiállítása.
Neptun Csoport - Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- pénzügyek,
- kérvényezés,
- órarend,
- diákigazolvány,
- Neptun rendszerrel kapcsolatos problémák bejelentése.
Moodle rendszer: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Személyes ügyfélfogadás során intézhető ügyek:
- jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíj igazolás kérése,
- tanulmányokat, pénzügyeket érintő kérvények mellékletének bemutatása,
- Neptun rendszerrel kapcsolatos általános kezelési segítségnyújtás, hibajelzés,
- ideiglenes diákigazolvány igénylése, diákigazolvány átadása, elkészült diákigazolvány átvétele és érvényesítése,
- végzettséget igazoló iratok, nyelvvizsga-bizonyítvány bemutatása,
- adatváltozások bejelentése, kísérő dokumentumok bemutatása,
- oklevél, oklevélmelléklet, törzslap kivonat (és másodlatok) átvétele,
- általános tanulmányi ügyintézési, ügyviteli kérések, kérdések.
Elektronikus (e-mailes) ügyintézés során intézhető ügyek:
- jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíj igazolás kérése,
- Neptun rendszerrel kapcsolatos általános hibakezelés (jelszómódosítás, kezelési segítségnyújtás), hibajelzés,
- előrehaladás vizsgálatának kérése,
- nyelvvizsga-bizonyítvány bemutatása,
- általános tanulmányi ügyintézési, ügyviteli kérések, kérdések.
Telefonos ügyfélszolgálat során intézhető ügyek:
- Neptun rendszerrel kapcsolatos általános kezelési segítségnyújtás, hibajelzés,
- általános információk és tájékoztatások adása.
Több munkanapot igénylő adminisztrációs tevékenységek:
- oklevél, oklevélmelléklet, törzslap-kivonat kiállítása, átadása,
- megszűnt hallgatói jogviszonyból eredő igazolások/dokumentumok kiállítása,
- egyéb, fel nem sorolt esetekben előzetes egyeztetés e-mail-en keresztül,
- Neptun rendszer esetleges fejlesztési hibáinak lejelentése a fejlesztők felé.
Nem a Tanulmányi Hivatal hatáskörébe tartozó feladatok:
- szakdolgozattal, szakmai gyakorlattal kapcsolatos teendők (szakot gondozó intézet),
- kollégiumi ügyek (Kerpely Antal Kollégium),
- Microsoft Office belépési nehézségek – (IT Support),
- külföldi részképzéssel (Erasmus) kapcsolatos ügyintézés (Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatósága),
- ösztöndíjak, szociális segélyek elbírálása (Egyetemi Hallgatói Önkormányzat),
- könyvtári szolgáltatások (Könyvtár és Információs Központ)
További hallgatói szolgáltatások:
- Diáktanácsadás:
A diáktanácsadó a következő témában áll a hallgatók rendelkezésére:
- Tanácskérés az egyetemi beilleszkedéshez, folyamatokhoz.
- Segítségnyújtás a tanulmányaik sikeres elvégzéséhez, a tanulmányi, tanulási, valamint a képzés időszakában jelentkező problémák megoldásában.
- Segítség az intézmény hagyományainak megismeréséhez és ápolásához.
- Segítség az egyéni életvezetési problémáik megoldásához.
Diáktanácsadáson való részvétel előre egyeztetett időpontban lehetséges.
Diáktanácsadó: Dósáné Pap Györgyi (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)
- Esélyegyenlőség:
Az esélyegyenlőségi koordinátor a következő témában áll a hallgatók rendelkezésére:
- A speciális igényű hallgatók szükségleteinek felmérése, ügyfélfogadás és segítségnyújtás megszervezése.
- A speciális igényű hallgatók számára tanácsadást nyújt tanulmányaikkal kapcsolatosan, illetve tanácsadás a speciális igényű hallgatók, oktatók és munkavállalók számára.
- Egyéni segítők, mentorok felkutatása, koordinálása.
Tanácsadáson való részvétel előre egyeztetett időpontban lehetséges.
Esélyegyenlőségi koordinátor: Dr. Varga Anita (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)