Eljárásrend nyelvvizsga nélküli oklevél átvételhez

 

http://www.uniduna.hu/hirek/hirek-almenu/1565-eljarasrend-a-nyelvvizsganelkuli-oklevel-atvetelehez

Kérelem az oklevél nyelvvizsga mentesülés alapján történő kiállításához (A dokumentum elérésének kezdő időpontja: 2020. 05. 01.) 

 

Megváltozott a hallgatói ügyek intézése! 

 

A Tanulmányi Hivatal nyitvatartása és ügyfélfogadása határozatlan időre szünetel.

A Kormány által 2020. március 11-én elrendelt veszélyhelyzet alapján a Tanulmányi Hivatal elektronikus eljárásrendet alakított ki, mely visszavonásig érvényes:

 Elektronikus ügyintézés eljárásrendje

 

Esélyegyenlőségi koordinátor ügyfélfogadási ideje

Online ügyfélfogadás előre egyeztetett időpontban lehetséges.

Időpontkérés: Dr. Varga Anita - Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

 

A Tanulmányi Hivatal telefonos elérhetősége: http://telefonkonyv.uniduna.hu/ 

A Tanulmányi Hivatal elektronikus elérhetősége: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Tanulmányi Hivatal ügyfélfogadási rendje

Hétfő

ZÁRVA

Kedd

12:00 - 13:00

Szerda

12:00 - 13:00

Csütörtök

12:00 - 13:00

Péntek (levelezős hétvégéken)

07:30 - 09:30; 12:00 - 13:00

Szombat

ZÁRVA

 

 

 

 

 

 

  

Levelezős konzultációs napok a 2021/2022 tanév őszi félévében

2. tanulmányi hét

szeptember 17-18.

3. tanulmányi hét

szeptember 24-25.

5. tanulmányi hét

október 8-9.

6. tanulmányi hét

október 15-16.

8. tanulmányi hét

október 29-30.

9. tanulmányi hét

november 5-6.

10. tanulmányi hét

november 12-13.

12. tanulmányi hét

november 26-27.

13. tanulmányi hét

december 3-4.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Személyes ügyfélfogadás

  • diákigazolvány matrica érvényesítés
  • kérvénymellékletek bemutatása
  • oklevél és leckekönyv átvétele

 

Elektronikusan intézhetőek:

  • jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíj igazolás kérése,
  • Neptun rendszerrel kapcsolatos általános hibakezelés (jelszómódosítás, kezelési segítségnyújtás),
  • ideiglenes diákigazolvány igénylése.

 

Több munkanapot igénylő adminisztrációs tevékenységek:

  • diploma/záróvizsga igazolás kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
  • oklevélmelléklet kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
  • egyéb, nem általánosan használt igazolások kiadása,
  • egyéb, a fel nem sorolt esetekben szükséges előzetes egyeztetés a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen,
  • egyéb, a Neptun rendszer esetleges hibáinak lejelentése a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.  

 

Nem a Tanulmányi Hivatal hatáskörébe tartozó feladatok:

  • külföldi részképzéssel (Erasmus) kapcsolatos ügyintézés,
  • ösztöndíjak, szociális segélyek elbírálása (illetékes szervezet a Hallgatói Önkormányzat),
  • szakdolgozattal, szakmai gyakorlattal kapcsolatos minden teendő (választott szak intézete),
  • befizetett költségtérítési díjról számla kiállítása (Neptun rendszerből elektronikusan aláírt számla nyomtatandó)

 

 Egyetemi campus térkép

 A Dunaújvárosi Egyetem kiadványainak elérhetősége 

 Tanév időbeosztása