Esélyegyenlőségi koordinátor

 

Ügyfélfogadási idő: Online ügyfélfogadás előre egyeztetett időpontban lehetséges.

Időpontkérés: Dr. Varga Anita - Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

 

Tájékoztatás a magyar állami ösztöndíjjal támogatott hallgatók részére

 

Az Egyetemre magyar állami ösztöndíjjal felvételre került hallgatók a beiratkozásukkor vállalják, a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvényben meghatározott feltételek teljesítését. A kötelezettségek nyomon követését a hatályos jogszabályok alapján az Oktatási Hivatal végzi.

 

A magyar állami ösztöndíjról részletesen a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény XII. Fejezet paragrafusaiban, valamint az alábbi linken tájékozódhat: https://www.oktatas.hu/magyar-allami-osztondij

 

Kedves Hallgató!

 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Tanulmányi Hivatal elköltözött, az ügyfélfogadási helye megváltozott. Az új ügyfélfogadási hely:  Dunaújvárosi Egyetem „M1” épület 019-es iroda (2400 Dunaújváros, Táncsics Mihály utca 1/a) 

 

A Tanulmányi Hivatal ügyfélfogadási rendje 2023. december 4 – 2024. február 23. között:

 

  • 2023. december 4 - december 14. között

 

Délelőtt

Délután

Kedd

09:00-10:00

14:00-15:00

Szerda

09:00-10:00

14:00-15:00

Péntek

09:00-10:00

14:00-15:00

 

  • 2023. december 15 – 2024. január 5. között SZÜNETEL

 

  • 2024. január 8 - február 2. között:
  Délelőtt Délután
Kedd 09:00-10:00 14:00-15:00
Szerda 09:00-10:00 14:00-15:00
Péntek 09:00-10:00 14:00-15:00

 

  • 2024. február 5 – február 16. között SZÜNETEL

 

  • 2024. február 19- február 23. között: 
  Délelőtt Délután
Kedd 09:00-10:00 14:00-15:00
Szerda 09:00-10:00 14:00-15:00
Péntek 09:00-10:00 14:00-15:00

 

Tájékoztatjuk, hogy a Tanulmányi Hivatal 2023. szeptember 18. napjától bevezette a telefonos ügyfélszolgálati időt.

 

2024.02.23-ig kizárólag az alábbi telefonos ügyfélszolgálati időben - általános tájékoztatás céljából - lesz elérhető a Tanulmányi Hivatal telefonon:

 

Délelőtt

Délután

Kedd

08:00-09:00

Zárva

Szerda

08:00-09:00

Zárva

Péntek*

08:00-09:00

Zárva

  * csak levelező tagozatos hallgatók részére levelezős hétvégéken

 

Kérjük, hogy az alábbi adatokat feltétlenül adja meg a beszélgetés során:

  • hallgató neve,
  • hallgató Neptun kódja,
  • hallgató képzése vagy képzéskódja.

 

Levelezős hétvégék a 2023/24/2 félévben:

2. szorgalmi hét - 2024. március 08-09.

4. szorgalmi hét - 2024. március 22-23.

6. szorgalmi hét - 2024. április 05-06.

7. szorgalmi hét - 2024. április 12-13.

8. szorgalmi hét - 2024. április 19-20.

9. szorgalmi hét - 2024. április 26-27.

10. szorgalmi hét - 2024. május 03-04.

11. szorgalmi hét - 2024. május 10-11.

12. szorgalmi hét - 2024. május 17-18.

  

Személyes ügyfélfogadás

  • diákigazolvány matrica érvényesítés
  • kérvénymellékletek bemutatása
  • oklevél és leckekönyv átvétele

 

Elektronikusan intézhetőek:

  • jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíj igazolás kérés, ideiglenes diákigazolvány igénylés esetén (kiküldés postai úton)Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • pénzügyek, kérvényezés, órarend Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Neptun rendszerrel kapcsolatos általános hibakezelés (jelszómódosítás, kezelési segítségnyújtás), Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  

A Tanulmányi Hivatal elektronikus elérhetőségei:

  

Tanulmányi Csoport – Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • beiratkozás,
  • tanulmányi előrehaladás,
  • adatváltozás bejelentése,
  • igazolások kiállítása.

 

Neptun Csoport - Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • pénzügyek,
  • kérvényezés,
  • órarend,
  • diákigazolvány,
  • Neptun rendszerrel kapcsolatos problémák bejelentése.

 

Több munkanapot igénylő adminisztrációs tevékenységek:

  • diploma/záróvizsga igazolás kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
  • oklevélmelléklet kiállítása, átadása (szükséges iratok bemutatásától számított kb. 30 nap),
  • egyéb, nem általánosan használt igazolások kiadása,
  • egyéb, a fel nem sorolt esetekben szükséges előzetes egyeztetés a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen,
  • egyéb, a Neptun rendszer esetleges hibáinak lejelentése a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.  

 

Nem a Tanulmányi Hivatal hatáskörébe tartozó feladatok:

  • szakdolgozattal, szakmai gyakorlattal kapcsolatos teendők (szakot gondozó intézet),
  • kollégiumi ügyek (Kerpely Antal Kollégium),
  • Microsoft Office belépési nehézségek – (Informatikai Szolgáltató Központ),
  • külföldi részképzéssel (Erasmus) kapcsolatos ügyintézés (Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatósága),
  • ösztöndíjak, szociális segélyek elbírálása (Hallgatói Önkormányzat),
  • könyvtári szolgáltatások (Könyvtár és Információs Központ)