A Rektori Kabinet az Egyetem igazgatási, ügyviteli, jogi, valamint kommunikációs feladatait látja el.
Támogatja az intézmény menedzsmentjének, vezető testületeinek, önálló szervezeti egységeinek és bizottságainak tevékenységét, emellett:
- ellátja a rektor és a rektorhelyettesek munkájához kapcsolódó adminisztratív, szervezési és protokolláris feladatokat;
- kapcsolatot tart a fenntartóval, a társintézményekkel, az intézmény partnereivel;
A Kabinet felelős továbbá
- az Egyetem minőségirányítási és minőségbiztosítási feladataiért;
- ellátja az Egyetem minőségirányítási és minőségbiztosítási rendszerének működtetésével és fejlesztésével kapcsolatos feladatokat (segíti, koordinálja az egységek minőségirányítási felelőseinek, a MIR-munkacsoport munkáját);
- kidolgozza és naprakészen tartja a minőségügyi dokumentumokat, minőségügyi oktatásokat szervez és lebonyolít;
- a Kompetencia Központtal közösen Diplomás Pályakövető Rendszert működtet, felméréseket, elemzéseket készít – ügyrendben foglaltak szerint – önértékeléseket koordinál, és előkészíti az audit-eljárásokat;
- gondoskodik arról, hogy az érintett szervezetek az Egyetem oktatói, kutatói, hallgatói és alkalmazottai a vezető testületek határozatait, döntéseit, állásfoglalásait megismerhessék.
A Kabinet vezetője a kabinetvezető, aki feladatait a rektor közvetlen irányítása és ellenőrzése mellett végzi.
Kabinetvezető
Halmai Nóra