1. Hogyan tudom befizetni a tartozásomat?

Tartozásait bankkártyás fizetéssel (SimplePay) vagy az Egyetem gyűjtőszámlájára indított átutalással tudja teljesíteni.

  • A gyűjtőszámlára utalásnál nem működik az azonnali utalás! Az Egyetem gyűjtőszámlájára indított átutalást követően általában 1-2 munkanapon belül érkezik meg az összeg az Ön személyes gyűjtőegyenlegére.
  • 3-4 munkanap: külföldi bankszámláról, a bankban személyesen, munkanapon déli 12 óráig, vagy banki zárásig leadott megbízás esetén.

 

A gyűjtőszámla adatai:

Kedvezményezett neve:          Dunaújvárosi Egyetem

Számlaszám:                              10300002-13261517-00024903

Számlát vezető pénzintézet:    MBH Bank

Közlemény rovat:                      NK-NEPTUN KÓD Hallgató neve

 

  1. Fizethetek-e készpénzzel?

Neptunban szereplő tartozások esetén nem.

 

  1. Utalhatok az Egyetem gyűjtőszámlájára több pénzt is, mint az aktuális tartozásom?

Igen.

 

  1. Honnan tudhatom, hogy tartozásom van az Egyetem felé?

Minden új tartozás keletkezésekor a Neptun automatikus üzenetet küld. A Neptunba történő belépés után felugró ablakban tájékoztatást kap, ha lejárt tartozása van.

Fennálló tartozásait itt ellenőrizheti:

Pénzügyek / Befizetések menüpont

 

  1. Hol tudom megnézni, hogy mennyi pénz van a személyes gyűjtőegyenlegemen?

A gyűjtőszámla egyenlegét a Neptun rendszerbe belépve a Pénzügyek/Áttekintés menüpontban láthatja.

 

  1. Hogyan kérhetek céges számlát?
  • A Neptun rendszerbe belépve számlakérő nyilatkozat leadása.
  • A számlakérő nyilatkozat kinyomtatása.
  • A kinyomtatott számlakérő nyilatkozat aláírása, aláíratása.
  • A cégszerűen aláírt számlakérő nyilatkozat eljuttatása a Tanulmányi Hivatalba személyesen, vagy postai úton. Ezt követően a kért számla kiállításra kerül.

 

  1. Hol tudom megnézni az elkészült számlákat?

A Neptun, Pénzügyek/Számlák menüpontra kattintva.

 

  1. Mit tegyek, ha szeretném a gyűjtőegyenlegemen szereplő összeget visszakérni?

A gyűjtőegyenlegen szereplő összeget a Neptunban rögzített, alapértelmezett bankszámlaszámára visszakaphatja, ha nincs aktív tartozása.

Visszautalás indítása: Neptun, Pénzügyek/Áttekintés/Gyűjtőszámlák/Részletek menüpont, válassza ki az Egyetem gyűjtőszámláját, majd Visszautalás a gyűjtőszámláról gomb.

Válassza ki azt a bankszámlaszámát, amelyre a visszautalást kéri.

Amennyiben a bankszámlaszáma megváltozott, kérem jelezze a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailre az adatbejelentő lap megküldésével. Az átírást követően tudja elindítani a visszautalást.

 

  1. Hogyan tudok részletfizetést igényelni?
  • Nyújtson be kérelmet a Neptunban a Pénzügyek/Befizetendő menüponton az Önköltség sor végén a + gombra kattintva.
  • Kizárólag aktív státuszú önköltség díjra lehet leadni a kérelmet a kérvényezési időszakban. (kérvényezési időszakok táblázat alapján)
  • 50% - 50% arányban van lehetőség a fizetésre

 

  1. Hogyan tudom visszaigényelni a befizetésemet?
  • Pénzvisszautalási kérvényt szükséges leadni a Neptunban az Ügyintézés/Kérvények felületen.
  • Az összeg a Neptunban szereplő alapértelmezett bankszámlaszámra kerül visszautalásra.
  • A kiutalások elindításához felsővezetői engedélyek szükségesek, ezért a jóváírás több napot is igénybe vehet.