Tanulmányi Hivatal

Tájékoztatás a magyar állami ösztöndíjjal támogatott hallgatók részére

 

Az Egyetemre magyar állami ösztöndíjjal felvételre került hallgatók a beiratkozásukkor vállalják, a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvényben meghatározott feltételek teljesítését. A kötelezettségek nyomon követését a hatályos jogszabályok alapján az Oktatási Hivatal végzi.

 

A magyar állami ösztöndíjról részletesen a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény XII. Fejezet paragrafusaiban, valamint az alábbi linken tájékozódhat: https://www.oktatas.hu/magyar-allami-osztondij

 

Kedves Hallgató! 

A Tanulmányi Hivatal ügyfélfogadása és telefonos ügyfélszolgálati ideje 2025. február 17 – május 18. között az alábbiak szerint valósul meg munkanapokon:

 

 

A hét napja

DÉLELŐTT

DÉLUTÁN

Telefonos ügyfélszolgálat

Személyes ügyfélfogadás

Személyes kérvénymelléklet bemutatás

Személyes ügyfélfogadás

Hétfő

-

-

11:00 - 12:00

-

Kedd

8:00 - 9:00

9:00 - 10:00

-

13:00 - 15:00

Szerda

8:00 - 9:00

9:00 - 10:00

11:00 - 12:00

13:00 - 15:00

Péntek*

8:00 - 9:00

8:00 - 11:00

11:00 - 12:00

13:00 - 15:00

 
                * csak levelezős hétvégéken

 

 

Kérvénymellékletek bemutatására a fenti táblázatban jelölt időpontokban kerülhet sor, valamint postai úton a Tanulmányi Hivatalnak címzett levéllel.

 

A Tanulmányi Hivatal ügyfélfogadási helye: 

Dunaújvárosi Egyetem „M1” épület 019-es iroda

(2400 Dunaújváros, Táncsics Mihály utca 1/a)

 

Kérjük, hogy az alábbi adatokat feltétlenül adja meg a beszélgetés során:

  • hallgató neve,
  • hallgató Neptun kódja,
  • hallgató képzése vagy képzéskódja.

 

Levelezős hétvégék a 2024/25/2 félévben:

2. szorgalmi hét - 2025. február 28. - március 1.

3. szorgalmi hét - 2025. március 7-8.

5. szorgalmi hét - 2025. március 21-22.

6. szorgalmi hét - 2025. március 28-29.

7. szorgalmi hét - 2025. április 4-5.

8. szorgalmi hét - 2025. április 11-12.

10. szorgalmi hét - 2025. április 25-26.

12. szorgalmi hét - 2025. május 9-10.

13. szorgalmi hét - 2025. május 16-17.

  

A Tanulmányi Hivatal elektronikus elérhetőségei:

  

Tanulmányi Csoport – Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • beiratkozás,
  • tanulmányi előrehaladás,
  • adatváltozás bejelentése,
  • igazolások kiállítása.

 

Neptun Csoport - Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  • pénzügyek,
  • kérvényezés,
  • órarend,
  • diákigazolvány,
  • Neptun rendszerrel kapcsolatos problémák bejelentése.

 

Moodle rendszer: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

 

Személyes ügyfélfogadás során intézhető ügyek:

  • jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíj igazolás kérése,
  • tanulmányokat, pénzügyeket érintő kérvények mellékletének bemutatása,
  • Neptun rendszerrel kapcsolatos általános kezelési segítségnyújtás, hibajelzés,
  • ideiglenes diákigazolvány igénylése, diákigazolvány átadása, elkészült diákigazolvány átvétele és érvényesítése,
  • végzettséget igazoló iratok, nyelvvizsga-bizonyítvány bemutatása,
  • adatváltozások bejelentése, kísérő dokumentumok bemutatása,
  • oklevél, oklevélmelléklet, törzslap kivonat (és másodlatok) átvétele,
  • általános tanulmányi ügyintézési, ügyviteli kérések, kérdések.

 

Elektronikus (e-mailes) ügyintézés során intézhető ügyek:

  • jogviszony-, tárgylista-, konzultációs-, ösztöndíj igazolás kérése,
  • Neptun rendszerrel kapcsolatos általános hibakezelés (jelszómódosítás, kezelési segítségnyújtás), hibajelzés,
  • előrehaladás vizsgálatának kérése,
  • nyelvvizsga-bizonyítvány bemutatása,
  • általános tanulmányi ügyintézési, ügyviteli kérések, kérdések.

 

Telefonos ügyfélszolgálat során intézhető ügyek:

  • Neptun rendszerrel kapcsolatos általános kezelési segítségnyújtás, hibajelzés,
  • általános információk és tájékoztatások adása.

 

Több munkanapot igénylő adminisztrációs tevékenységek:

  • oklevél, oklevélmelléklet, törzslap-kivonat kiállítása, átadása,
  • megszűnt hallgatói jogviszonyból eredő igazolások/dokumentumok kiállítása,
  • egyéb, fel nem sorolt esetekben előzetes egyeztetés e-mail-en keresztül,
  • Neptun rendszer esetleges fejlesztési hibáinak lejelentése a fejlesztők felé.

 

Nem a Tanulmányi Hivatal hatáskörébe tartozó feladatok:

 

További hallgatói szolgáltatások:

  • Diáktanácsadás: 

    A diáktanácsadó a következő témában áll a hallgatók rendelkezésére: 

    • Tanácskérés az egyetemi beilleszkedéshez, folyamatokhoz.
    • Segítségnyújtás a tanulmányaik sikeres elvégzéséhez, a tanulmányi, tanulási, valamint a képzés időszakában jelentkező problémák megoldásában.
    • Segítség az intézmény hagyományainak megismeréséhez és ápolásához.
    • Segítség az egyéni életvezetési problémáik megoldásához.

Diáktanácsadáson való részvétel előre egyeztetett időpontban lehetséges.

Diáktanácsadó: Dósáné Pap Györgyi (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)

 

  • Esélyegyenlőség: 

    Az esélyegyenlőségi koordinátor a következő témában áll a hallgatók rendelkezésére:

    • A speciális igényű hallgatók szükségleteinek felmérése, ügyfélfogadás és segítségnyújtás megszervezése.
    • A speciális igényű hallgatók számára tanácsadást nyújt tanulmányaikkal kapcsolatosan, illetve tanácsadás a speciális igényű hallgatók, oktatók és munkavállalók számára.
    • Egyéni segítők, mentorok felkutatása, koordinálása.

Tanácsadáson való részvétel előre egyeztetett időpontban lehetséges.

Esélyegyenlőségi koordinátor: Dr. Varga Anita (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)