A DUE Tanulmányi Hivatala folyamatosan monitorozza a hallgatók általi, elektronikusan benyújtott kérelmeket.

 

A Tanulmányi Hivatal munkatársai a gördülékeny, gyors és hatékony munkavégzés érdekében az alábbiak szerint tájékoztatja a hallgatókat:

E-mail címek használata:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

pénzügyek, 

kérvényezés, kérvénymellékletek,

órarend

 

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

adatváltozás bejelentése - A Neptun nyitó oldalon található "Adatbejelentő lap" kitöltésével,

a hallgatói jogviszonnyal kapcsolatos kérdések,

igazolások kiállítása.

 

Az alábbi igazolások kiállítására kizárólag a Neptun rendszeren keresztül történik, a rendszerben rögzített adatok alapján. Az igazolások kiállításához kérjük, hogy minden esetben adja meg a nevét, Neptun kódját, a szakot, amelyre az igazolás kiállítását kéri. Kérjük azt is írja meg, hogy az adott igazolásból hány példány kiállítását kéri, és milyen módon kéri az igazolás/igazolások átvételét: e-mailben, postai úton -cím megadásával, vagy mindkét módon.

 

-         Hallgatói jogviszony igazolás: adott, vagy korábbi félévről, aktív, vagy passzív jogviszony igazolására. Meg kell adnia azt, hogy milyen célra kívánja azt felhasználni pl.: munkavállaláshoz, ösztöndíj pályázathoz, állami,önkormányzati juttatások igénybevételére, magyar, vagy külföldi hatóság előtti felhasználásra, egyéb, pl.: vasúti igazolvány igényléshez,

 

-         Konzultáción való részvételről szóló igazolás/online is, a szorgalmi időszakban.A konzultációt követően kérheti, meg kell adnia a tantárgy kódját/nevét, az óraidőpontját/nap/óra. Az igazolást abban az esetben tudjuk kiállítani, ha az oktató a Neptunban rögzítette a jelenlétét az órán.

 

-         Vizsgán való részvételről szóló igazolás a vizsgaidőszakban. A vizsgát követően kérheti, meg kell adnia a tantárgy kódját/nevét, az vizsgaidőpontját/nap/óra. Az igazolást abban az esetben tudjuk kiállítani, ha a vizsgán részt vett - az oktató rögzíti a Neptunban ha nem jelent meg.

 

-         Tárgylista - adott, vagy korábbi félévről, felvett, vagy a teljesített tárgyakról - ezt az igazolást általában az a munkáltató kéri, aki tanulmányi szerződést kötött a hallgatóval.

 

Ideiglenes diákigazolvány kiállítása az Oktatási Hivatal OKTIG - Oktatási Igazolványok Rendszerén keresztül történik. Az igazolás akkor adható ki, ha megigényelte a diákigazolványt (az igénylés folyamatáról a Neptun nyitóoldalon található a leírás), és az igénylést a FIR (Felsőoktatási Információs Rendszer) elfogadta, és a diákigazolványt még nem gyártották le.