A nemzetközi partnerhéten 4 szekcióülést tartanak, 90 perc terjedelemben. Minden ülésen 5-6 előadás hangzik el. Az előadóknak 10 percük van, hogy bemutassák prezentációjukat, majd 5-10 perc állt rendelkezésre, hogy megvitassák az esetleges kérdéseket. A workshopok angol nyelven zajlanak.

Az első szekcióülés főbb kérdései között szerepelt, hogyan segít a házigazda egyetem a beilleszkedésben a nemzetközi hallgatóknak? Az egyetem rendelkezik-e kapcsolatépítő programmal? Milyen kulturális programokat, illetve szabadidős programokat szervez a nemzetközi hallgatóknak? Téma volt továbbá a beilleszkedés kérdése a helyi közösségbe, és a nyelvi nehézségek leküzdésének lehetőségei.

Előadók (I. szekció):

Afet Alakbarova (Azerbaijan State University of Economics, Baku, Azerbaijan)

Kostiantyn Mazur (Jan Amos Komeński State Higher Vocational School in Leszno, Leszno, Poland)

Iana Aimasheva (Ural State Federal University, Ekaterinburg, Russia)

Wafa Ben Sedrine (High Institute of Technological Studies of Rades, Rades, Tunisia)

Indira Dzagania-Tchotchua (Sokhumi State University, Tbilisi, Georgia)

A második szekció témája a promóció és marketing módszerek szerepe volt. Itt az előadók a következő kérdések megválaszolására fókuszáltak:

Hogyan hirdetheti tanulási programjait a házigazda a nemzetközi résztvevők körében? Milyen eszközök használhatóak a nemzetközi toborzó kampányban? Jogilag és pénzügyileg dolgozhatnak-e együtt az egyetemek toborzó irodákkal? A közösségi média ereje a toborzó kampányban.

Előadók (II. szekció):

Edyta Chudzicka (Jan Amos Komeński State Higher Vocational School in Leszno, Leszno, Poland)

Arslan Ivashov (University of International Business, Almaty, Kazakhstan)

Damir Bajtimirov (Ural State Federal University, Ekaterinburg, Russia)

Kateryna Omelchenko (National Aviation University, Kiev, Ukraine)

Elena Bakunova (Belarussian State University of Informatics and Radioelectronics, Minsk, Belarussia)

A harmadik szekció központi témája az Alumni rendszer volt. Főbb kérdések a témával kapcsolatban a házigazda egyetem Alumni rendszerének rövid bemutatása után: Mikor indult a nemzetközi Alumni rendszer? Milyen eszközöket használ az egyetem az Alumni tevékenységhez? Milyen adatbázist használ ennek a tevékenységnek a segítésére? Melyik egység felelős a nemzetközi Alumniért?

Előadók (III: szekció):

Ayaulym Tokina (University of International Business, Almaty, Kazakhstan)

Eduard Patrakov (Ural State Federal University, Ekaterinburg, Russia)

Shamil Aliyev (Azerbaijan State University of Economics, Baku, Azerbaijan)

Monika Ostrowska (University of Silesia in Katowice, Katowice, Poland)

A negyedik szekció témája, melyet csütörtökön tartanak: Együttműködés a házigazda egyetem és a helyi vállalatok és vállalkozások között. Az előadók a következő kérdések megválaszolására fókuszálnak:

Milyen mértékben működik együtt az egyetem a helyi vállalatokkal? Volt-e duális képzés egy, vagy több vállalattal? Az ipari partnerek nyújtanak-e gyakorlati lehetőséget a hallgatóknak és ezekre a lehetőségekre a nemzetközi hallgatók is jelentkezhetnek?

Előadók (IV: szekció):

Agnieszka Ziomek (Jan Amos Komeński State Higher Vocational School in Leszno, Leszno, Poland)

Maryna Lukashevich
(Belarussian State University of Informatics and Radioelectronics, Minsk, Belarussia)

Nazym Dulatbekova
(University of International Business, Almaty, Kazakhstan)

Olena Matiychyk
(National Aviation University, Kiev, Ukraine)

Ahmed Trabelsi (High Institute of Technological Studies of Rades, Rades, Tunisia)